Lexues

domenica, aprile 04, 2021

Mikut tim të ndjerë Eduard Grishaj poezi nga Eralda Baze

Dhimbja                Foto nga E. Kaceli
















Homazh poetik intelektualit shkodran Eduard Grishaj, që humbi jetën aksidentalisht para disa ditëve.

Të paskam dashur mik i mirë, 
Të paskam dashtë krejt pa e ditur, 
Sot e tromaksur dhe e mpirë
S’e pranoj dot që ti ke ikur. 

Të t’njihje ty dhe mos të t’doje
Ngjan në fakt krejt e pamundur
Se ti veç mjaltë nxirrje prej goje
Mirësia pa ty sot shumë ka humbur. 

Nuk më besohet që kur t’vij në Shkodër
Nuk do ta pijmë më bashkë një kafe
Nuk do shkëmbejmë si vëlla e motër
Fjalë urtie dhe jo llafe. 

Dhe pse të pashë me sytë e mi
Të bardhë, të bukur, në arkën e mortit, 
Prapë më duket si çudi 
Që na le, shkove pranë Zotit. 

Më duket si shaka 1 prilli, apo si lojë
a e di?
Vetëm që unë me lotë e bojë 
Të të ktheja ty në poezi… 

Eralda Baze

Nessun commento:

Posta un commento