Lexues

martedì, gennaio 24, 2017

Pamflet: Mesha mbaroi! Shkoni në Paqe!

Nuk arrij të kuptoj shumë nga Amerika, çka ndodh në Amerikën e lirive të pakufizuara dhe në kufinjtë e Lirisë është jashtë perceptimit të një njeriu që, shumëkush, ashtu si unë, e ka vizitur USA-n vetëm nëpërmjet TV dhe internetit!
Nuk e kuptoj pse jam larg. Nuk e kuptoj pse nuk jam shumë i përgatitur në çështjet e politikës së jashtme në përgjithësi, dhe në mënyrë të veçantë në politikën e USA-ve.
(Do të dëshiroja të isha edhe unë i përgatitur në këtë çështje ashtu si pjesa më e madhe e politikës dhe e popullit tim amerikano -europiano -russo- kinezo, e turk dashës!)
Por nuk jam! Ky është problemi im dhe jo i amerikanëve që zgjodhën një President që trumbetohet si më i kundërshtuari në historinë e 45 presidentëve amerikanë! Kur është kështu pse e zgjodhën!

Në këtë vijim logjik nuk marr përsipër të kuptoj as kundërvënien e madhe që pati nga mediat tradicionale, edhe ato me famë botërorë, të cilat shpesh e ngatërruan, edhe qëllimisht, çdo gjë që kishte të bënte me Trump. Pati media që në kundërshtimin e tyre të çmendur, e alogjik arritën deri aty sa të ngatërronin edhe emrat e grave të Trump.
E populli i thjeshte nuk arrin të kuptojë dallimin e gruas së parë Ivana Trump, me vajzën e sajë Ivanka Trump; gruaja e dytë Marla Maples, u harrua krejt; dhe gruaja e aktuale Melania Trump, që edhe këtë mediat idiote apo njerëz idiotë e thirrën Ivanka!

Kulmi arriti me njoftimin fallso te vdekjes se tij, ndërkohë që i thoshte : "Mos lejoni askënd t'ju thotë se nuk mund t'ia dalim. Asnjë sfidë nuk mund të mposhtë zemrën, forcën dhe shpirtin e Amerikës."

Absurditeti vijoi me protesta (të stisura keq) në disa vende, ku nuk mund të mos përfshihej edhe Shqipëria me reagime idioteske e fëminorë, si nga turma ashtu edhe nga njerëzit e politikës.
Këta të fundit kujtojnë se me kundërshtimin ose mbështetjen që ata i bëjnë presidentit Trump, dhe jo vetëm atij por presidentëve amerikanë, e kandidatëve për presidentë amerikanë, kërkojnë të ndryshojnë dhe kujtojnë se mund të ndryshojnë ligjin universal që thotë: Megjithatë Bota sillet rreth Shteteve të Bashkuara të Amerikës! E Shqipëria nuk është kurrkund në listën e botës!

E atyrë që protestojnë në këtë qoshk të humbur të Botës, apo që do të protestojnë me mënyra të ndryshme, qoftë edhe me një status të thjeshtë kundër Trump, (që nuk e di as nga bie Shqipëria), nëse politkanët tanë, qeveritarët tanë, opozitarët tanë dhe mendjet e ndritura të tyre iu duken diç më lart, e më të ndershëm, e më të hapur mendërisht, se presidenti Trump, protestoni! Protestoni fort!

Ndërkohë, ai si çdo president tjetër amerikan do të bëj gjithçka, duke mos bërë asgjë! Do të rregulloj gjithçka, duke mos rregulluar asgjë! E këtë do ta realizojë deri në fund të mandatit të tij të dytë, se i pari iku! (Të paktën këtë e kuptoj se ndodh në USA sa herë ndërrohet Komandanti!)

Të gjithë atyre qe vazhdojnë të kundërshtojnë Trump si president, (sidomos shqiptarëve të mij) më vjen dëshira ti përshëndes me fjalët e priftit kur përfundon Mesha: Mesha u krye! Shkoni në Paqe!

Edmond Kaceli

Itali

Nessun commento:

Posta un commento