Lexues

sabato, settembre 10, 2016

Ujku i natës nga E. Kaceli




Ujku i Zi, credit Arian Mavriqi
Eshtë natë. Natë e errët.
Natë më e errët se nata.
Shpirti më i errët se nata!
Një ujk i vjetër, i vetmuar, ulërin,
copëton, thyen natën
Një i vetmuar Ujk-Njeri ecën në pyll
në pyllin e heshtjes sublime
në pyllin e mbushun frikë

Pyll' i heshtjes
mbjellë me pemët mister
                                        dhe hëna
                                        e vetmja ndriçuese
në natën e errët pa fund
nuk mund të ndriçojë
vetëm shton frikën
vetëm shton misterin...



Frikë e mister!
Ujku -Njeri i Vetmuar
ngul sytë zhbirues në terr
në terrin pa fund të vetmisë
                                           trishtimit
                                                          shpresës
në terrin e shpirtit
a nuk dihet qysh!
Vetë nata, vetë misteri
vetë hëna, vetë frika,
                                 vetë njeriu
ndahen më dysh...

Pa zhurmë, -zhurma tremb misterin
pa zhurmë, -zhurma largon frikën
pa zhurmë, -në heshtje,
-si Heshtja i ulërin natës
Njeriu -Ujk i Vetmuar
i vetmuar deri në thellësinë më të errët të shpirtit

Eshtë natë, natë e errët, e zezë
një i Vetmuar Ujk -Njeri ecën në pyll
në pyllin e heshtjes sublime
në pyllin e mbushun frikë
Një njeri i vetmuar ecën
e më duket, më duket jam unë!
që eci, eci, eci, si një ujk i vjetër
që bërtas, që thërras, që çirrrem
si një ujk tmerrësisht i pagjumë...


Itali 2016

Nessun commento:

Posta un commento