Lexues

venerdì, maggio 11, 2018

Marrëzi e përsosun!


Mos më thoni: Je i marrë!
-jam më shumë: Jam i çmendur
jam i çmendur në çmendinë time
                                                    -jam
i lumtur gjithashtu.

Jam i çmendur.
-coptuar në qindra grimca marrëzie
 në mijëra grimca çmendurie
-shpirtçmendur, trupçmendur
trurin të ndarë në një mozaik pa nisje
                         në një mozaik pa fund
                         në një mozaik pa lidhje
(Krejt psikologët e botës nuk po munden me gjetë shpjegim)

Unë prapë jam i lumtur!
në marrëzinë dhe çmendinë time të pafajshme
në çmendinë time thellësisht të brendshme
                                         -të jashtme gjithaq!
Çmendia ime, gjendja ime sublime!
(Me kenë normal nuk përbën asgjë të re
nuk është lajm!)

Jam ndryshe! Krejt ndryshe nga ju te gjithë!
Jam i çmendur! -nuk dua asgjë nga ju!
Veç më leni në çmendurinë, në marrëzinë time!
Ju njerëz çuditërisht normalë
                                              aq shumë normalë!
-sa më vjen keq për normalitetin tuaj!

It, maj 2018
Edmond Kaceli
(Fotoja illustruese është interpretimi im fotografik i veprës së artistes bashkëkohore italiane Simona Muzzedu)

2 commenti: